nasverk

ساخت وبلاگ

خودروهای تشریفاتی ایران ، امروزه دیگر کاربرد خودروهای تشریفاتی مختص مقامات مهم کشوری نیست و کمی نسبت به قبل عمومیت بیشتری یافته است.

برای استقبال افراد مهم از فرودگاه یا شرکت آن ها برای جلسات هم از خودروهای تشریفاتی استفاده می شود. یکی از کاربرد خودروهای تشریفاتی ترانسفر فرودگاهی است. برای استقبال مسافران مهمی که برایتان می آیند که می توانند مقامات مهم سیاسی یا اجتماعی و یا شرکای کاری مهمی که از شهرها و یا کشورهای دیگر سفر می کنند، می توانند با اجاره خودرو در فرودگاه به استقبال و خوش آمد گویی آن ها بپردازید.

nasverk...
ما را در سایت nasverk دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nasverk nasverk بازدید : 89 تاريخ : پنجشنبه 16 مرداد 1399 ساعت: 17:10

از بین بردن بوی بد سوختگی غذا و سرخ کردن مواد غذایی مانند سیر و پیاز شاید مشکل بسیاری از خانم های خانه دار باشد. شما به راحتی با ترفندهای زیر می توانید بوی بد فضای خانه تان را از بین ببرید.

 

nasverk...
ما را در سایت nasverk دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nasverk nasverk بازدید : 87 تاريخ : پنجشنبه 16 مرداد 1399 ساعت: 17:08

سرویس خواب یکی از قدیمی ترین وسیله به منظور استراحت است، که از دیرباز تا امروز به شکل های مختلفی وجود داشته است. یک سرویس خواب کامل شامل تخت، کمد، کشو و ... می باشد که در ادامه به شناخت انواع آن می پردازیم.

 

nasverk...
ما را در سایت nasverk دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nasverk nasverk بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت: 19:34

چرا سایه و نیم سایه تشکیل می شود و عواملی که در اندازه سایه ها تاثیر دارند به چه مسائلی بستگی دارد؟ برای دانستن پاسخ این سوالات با ما در ادامه همراه باشید.

 

nasverk...
ما را در سایت nasverk دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nasverk nasverk بازدید : 77 تاريخ : يکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت: 19:31